Näin Mobiilivuoro toimii
Mobiilivuoro on kustannustehokas palvelu asiakkaiden ohjaamiseen. Mobiilivuorossa yhdistyvät monipuolinen Qmatic ohjelmisto, laitteistot optiona sekä tarvitsemasi ylläpito- ja tukipalvelut.
Lue alta miten Mobiilivuoro toimii!
Yhdistä Qmatic laitteet ja älykäs ohjelmisto Mobiilivuorolla
Ratkaisun avulla voit hallita asiakasvirtoja pelkällä ohjelmistolla vuoronumerojärjestelmän tapaan.
Suuret laiteinvestoinnit ole enää välttämättömiä.
Mikäli kuitenkin tarvitset perinteisen lippuautomaatin, palvelu on heti yhteensopiva yleisimpiin Qmatic laitteisiin.
Vinkki: tehosta asiakasviestintääsi liittämällä Mobiilivuoro infonäyttöihin. Asiakkaasi huomaavat mainoksesi varmasti, kun vuoronumerot näkyvät samalla infonäytöllä!
Tehosta asiakasviestintääsi
Perinteisen vuoronumeron lisäksi asiakkaasi saa Mobiilivuoron omaan älypuhelimeen esimerkiksi verkkosivulinkin tai fyysiseen opastetauluun merkityn QR-koodilinkin avulla.
Asiakkaasi voivat jatkossa jonottaa paikkariippumattomasti omalla älypuhelimella.
Mobiilivuoro toimii selainpohjaisesti ja ilmoittaa asiakkaalle tämän jonosijainnin.
Vinkki: voit sijoittaa QR-linkitettyjä opastetauluja tiloihisi asiakaspalvelun parantamiseksi. Näin asiakkaasi voivat kutsua Mobiilivuorolla henkilökunnan paikalle omalla puhelimella ja asiakas saa palvelulupauksen heti!
Hallinnoi asiakasvirtoja älykkäästi uudenaikaisilla sovelluksilla
Helppokäyttöisellä Connect -sovelluksella hallinnoit kaikkia palvelujonojasi, samaan tapaan kuin työasemalla.
Sovelluksen kautta työn touhussa oleva henkilöstö saa ilmoituksen jonoon saapuneesta asiakkaasta ja voivat muulloin keskittyä työn tekemiseen.
Connect-sovelluksella asiakkaita voidaan siirtää kätevästi palvelijalta tai palvelusta toiseen.
Kerää tietoa asiakaspolun varrelta ja kehitä liiketoimintaasi
Kaikki data asiakkaan saapumisesta poistumiseen saakka rekisteröityy järjestelmään.
Voit hyödyntää järjestelmän keräämää dataa liiketoimintasi kehittämisessä.
Vinkki: henkilökuntasi voi kirjata asiakaskäynnin aiheen ja muistiinpanot Connect-kutsusovellukseen. Voit kehittää jatkossa liiketoimintaasi tiedon avulla!
Saat tukea silloin, kun sitä tarvitset
Vuoronumerojärjestelmän pitää toimia tilanteessa kuin tilanteessa. Siksi Mobiilivuoro-palvelupaketteihimme sisältyy aina tuki vikatilanteissa. Takaamme ohjelmiston ja laitteiden mahdollisimman häiriöttömän toimivuuden koko sopimusajan.
Laitevikoihin huoltoverkostomme pystyy vastaamaan jopa 24/7 palveluaikavaatimuksiin koko Suomen kattavasti. Noudatamme aina sopimukseesi yksilöityä palvelutasosopimusta (SLA).