Geometry%20Quiz%20Transparent_edited.jpg

Näin Mobiilivuoro toimii

Mobiilivuoro on kustannustehokas palvelu asiakkaiden ohjaamiseen. Mobiilivuorossa yhdistyvät monipuolinen Qmatic ohjelmisto, laitteistot optiona sekä tarvitsemasi ylläpito- ja tukipalvelut.

Lue alta miten Mobiilivuoro toimii!

Yhdistä Qmatic laitteet ja älykäs ohjelmisto Mobiilivuorolla

Ratkaisun avulla voit hallita asiakasvirtoja pelkällä ohjelmistolla vuoronumerojärjestelmän tapaan. 

Suuret laiteinvestoinnit ole enää välttämättömiä.

Mikäli kuitenkin tarvitset perinteisen lippuautomaatin, palvelu on heti yhteensopiva yleisimpiin Qmatic laitteisiin. 

Vinkki: tehosta asiakasviestintääsi liittämällä Mobiilivuoro infonäyttöihin. Asiakkaasi huomaavat mainoksesi varmasti, kun vuoronumerot näkyvät samalla infonäytöllä!

tips-toincrease-mobile-ticket-usage-tips

Tehosta asiakasviestintääsi

Perinteisen vuoronumeron lisäksi asiakkaasi saa Mobiilivuoron omaan älypuhelimeen esimerkiksi  verkkosivulinkin tai fyysiseen opastetauluun merkityn QR-koodilinkin avulla. 

Asiakkaasi voivat jatkossa jonottaa paikkariippumattomasti omalla älypuhelimella. 

Mobiilivuoro toimii selainpohjaisesti ja ilmoittaa asiakkaalle tämän jonosijainnin.

Vinkki: voit sijoittaa QR-linkitettyjä opastetauluja tiloihisi asiakaspalvelun parantamiseksi. Näin asiakkaasi voivat kutsua Mobiilivuorolla henkilökunnan paikalle omalla puhelimella ja asiakas saa palvelulupauksen heti!

Hallinnoi asiakasvirtoja älykkäästi uudenaikaisilla sovelluksilla

Helppokäyttöisellä Connect -sovelluksella hallinnoit kaikkia palvelujonojasi, samaan tapaan kuin työasemalla. 

 

Sovelluksen kautta työn touhussa oleva henkilöstö saa ilmoituksen jonoon saapuneesta asiakkaasta ja voivat muulloin keskittyä työn tekemiseen.

Connect-sovelluksella asiakkaita voidaan siirtää kätevästi palvelijalta tai palvelusta toiseen.

Kerää tietoa asiakaspolun varrelta ja kehitä liiketoimintaasi

Kaikki data asiakkaan saapumisesta poistumiseen saakka rekisteröityy järjestelmään.

 

Voit hyödyntää järjestelmän keräämää dataa liiketoimintasi kehittämisessä.

Vinkki: henkilökuntasi voi kirjata asiakaskäynnin aiheen ja muistiinpanot Connect-kutsusovellukseen. Voit kehittää jatkossa liiketoimintaasi tiedon avulla!

Saat tukea silloin, kun sitä tarvitset

Vuoronumerojärjestelmän pitää toimia tilanteessa kuin tilanteessa. Siksi Mobiilivuoro-palvelupaketteihimme sisältyy aina tuki vikatilanteissa. Takaamme ohjelmiston ja laitteiden mahdollisimman häiriöttömän toimivuuden koko sopimusajan.

Laitevikoihin huoltoverkostomme pystyy vastaamaan jopa 24/7 palveluaikavaatimuksiin koko Suomen kattavasti. Noudatamme aina sopimukseesi yksilöityä palvelutasosopimusta (SLA).

Fixing a Computer

Mobiilivuoro on tätä ja paljon muutakin.

Räätälöimme laajemmatkin kokonaisuudet paremman asiakaskokemuksen kehittämisen tarpeisiisi.

 

Kysy lisää yhteydenottolomakkeella tai tutustu hinnoitteluumme!

Tarvitsetko apua asiakasohjaukseen?

Ota yhteyttä!